Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

the art of being butch (er)

3 έδειξε με το χέρι του, μα σε ένα άλλο στιγμιότυπο, το συκώτι του, ήταν πάνω στο τραπέζι και με ένα κοφτερό μαχαίρι, μπροστά στα μάτια του, η καμία, έφερε πάνω του τρεις σβουρηχτές μαχαιριές.
καλό μήνα είπαμε; ρώτησε ο σαλταπήδας, κοιτάζοντας την μισοκοιμισμένη...
H μητέρα νιώθοντας μια ένταση που δεν της πολυάρεσε, μπούκαρε μεσα στο δωμάτιο να τακτοποιήσει, τις βρώμικες σκέψεις, την κατάλαβαν απο την μυρωδιά της ναφθαλίνης, πριν ακουμπήσει το πόμολο.
Τι κάνετε εκεί; ρώτησε απειλητικά; παίζουμε τον γιατρό είπε ο σαλταπήδας σαρδόνια, ενώ η καμία, ταχτοποιούσε τάχα τα ρούχα της, κοιτάζοντας το πάτωμα...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βρε Φούρφουλο, πάλι μπήκε η κα Darling να τακτοποιήσει τις κακές σκέψεις στον πάτο του κάτω συρταριού;…

Δεν μου λες: ο Σαλταπήδας ήταν αυτός που έκλεβε κουραμάνες από τα περαστικά καμιόνια, επί Κατοχής; (Δεν άντεξε· την είπε…).
Αφού πάντως καμιά του έριξε τρεις σβουρηχτές μαχαιριές, μάλλον καλά θα είναι. Καμιά τον πείραξε…

Εγώ πάντως ένα έχω να δηλώσω για το συκώτι:

ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ Μ' ΑΡΕΣΕΙ

Ποιος είμαι; (θαρρείς και δεν ξέρεις)…

Ανώνυμος είπε...

ο σαλταπήδας είναι αυτός που στο τελευταίο του αστείο κρεμάει τους
βασιλιάδες και τους κόμηδες απο τον πολυέλαιο.. αν έρθεις απο τα
λημέρια μου θα σου δείξω, τα σχετικά καρεδάκια.
αυτή που μπούκαρε, στην δικιά της περίπτωση είναι η κα αλέκα.
και επιτέλους, βρε χαζέ δεν είναι ο σαλταπήδας αυτός που ξεκοίλιασε η
καμμία, με άρθρο και με τόνο..
φούρφουλο
το συκώτι τώρα, ανεβάζει τον σίδηρο.. αλλιώς φακές...